Saturday, October 12, 2013

aku tak tahu

tak semua yg aku harap akan berlaku
mmg selalu ada manusia yg buat aku kecewa
mmg selalu ada manusia yg buat aku ketawa
sebab tu aku tahu
hidup itu roda
kadang kadang aku kat atas
kadang kadang aku kat bawah
walaupun aku selalu kat bawah
tak bermakna aku takkan berada kat atas
liku liku kehidupan mmg mcm ni
hidup kita slalu diuji
Allah nak tgok 
air mata kita 
Allah nak dengar 
hamba Dia mengadu
Allah nak kita 
sentiasa dekat dgan Dia
kalau kita sentiasa senang
kita susah dekat dengan Dia
Dia uji sabar kita
Dia nak kita tahu
yang Dia sayang kita
aku redha kalau diuji
Allah nak aku mengadu dekat Dia
Dia kan pencipta segalanya
Dia tahu isi hati aku
Hanya Dia yg faham aku
Alhamdulillah, 
langit tak selalunya mendung
kadang kadang pelangi akan keluar jugak
indahnya hidup
lagi indah kalau dgan manusia yg kita sayang